مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 20:022022-03-07سياسي

منشا قدرت جمهوری اسلامی ولایت پذیری مردم است


فرمانده سپاه قدس گیلان، منشا قدرت جمهوری اسلامی را ولایت پذیری مردم دانست و بیان کرد: منشا قدرت جمهوری اسلامی اطاعت مردم از ولی فقیه بوده و جوانان این مرز و بوم کشور را به صاحب اصلی خود یعنی امام زمان(عج) می رسانند.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، منشا قدرت جمهوری اسلامی را ولایت پذیری مردم دانست و بیان کرد: منشا قدرت جمهوری اسلامی اطاعت مردم از ولی فقیه بوده و جوانان این مرز و بوم کشور را به صاحب اصلی خود یعنی امام زمان(عج) می رسانند.

سردار محمد عبدالله پور در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، با بیان اینکه شهدا و جانبازان با خون های خود باعث استحکام نظام مقدس جمهوری شدند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ادامه قیام عاشورا است لذا اگر سعی داریم این نظام را به سر منزل مقصود برسانیم باید به مقوله ایثار، فداکاری و جهاد توجه شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به بهره مندی از گنجینه جانبازان دوران دفاع مقدس در راستای اجرای فرضیه جهاد تبیین گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس با سختی و تحمل درد بسیار زیاد به زندگی خود ادامه می دهند ولی بعضا مورد بی مهری عده ای قرار می گیرند که جای بسیار تاسف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشا قدرت جمهوری اسلامی ولایت پذیری مردم است

منشا قدرت جمهوری اسلامی ولایت پذیری مردم است